A l’aula s’haurà treballat prèviament abans d’anar
d’excursió els efectes de la contaminació causada per l’home en el món i que
podem fer per reparar-ho, el canal conductor és la Tortuga Verda..
En l’activitat, després d’explicar les causes i
efectes de la contaminació se’ls
preguntarà quins animals creuen que estan en perill d’extinció i per què. A
continuació hauran de realitzar una recerca a través de pares, biblioteca,
internet per esbrinar si ho estan o no i pintarem mascares dels animals anomenats
i en rotllana amb les mascares pintades explicarà cadascú que ha esbrinat.
Tot el grup una vegada ha explicat el que ha pres, la
mestra comentarà l’espècie de la Tortuga Verda en perill d’extinció i que
l’anirem a veure realitzant una excursió.
Seguidament els infants aniran al CRAM i coneixeran de més a prop les causes del
antrocentisme en el món, per culpa dels humans. Després aprendran més recursos
i eines per ser més ambiocentrics i
valorar tot allò que els envolta.
A continuació a
l’aula els nens i nenes en grups de 5 o
6 hauran de fer un mural amb una cartolina D3. En aquesta cartolina hi
hauran de posar diferents formes de com ells creuen que es pot conservar el
món amb actes individuals com
col·lectius, hi ha d’haver l’explicació
en frases curtes com en dibuixos.
Enllaç:
A l’aula s’haurà treballat prèviament abans d’anar
d’excursió els efectes de la contaminació causada per l’home en el món i que
podem fer per reparar-ho, el canal conductor és la Tortuga Verda..
En l’activitat, després d’explicar les causes i
efectes de la contaminació se’ls
preguntarà quins animals creuen que estan en perill d’extinció i per què. A
continuació hauran de realitzar una recerca a través de pares, biblioteca,
internet per esbrinar si ho estan o no i pintarem mascares dels animals anomenats
i en rotllana amb les mascares pintades explicarà cadascú que ha esbrinat.
Tot el grup una vegada ha explicat el que ha pres, la
mestra comentarà l’espècie de la Tortuga Verda en perill d’extinció i que
l’anirem a veure realitzant una excursió.
Seguidament els infants aniran al CRAM i coneixeran de més a prop les causes del
antrocentisme en el món, per culpa dels humans. Després aprendran més recursos
i eines per ser més ambiocentrics i
valorar tot allò que els envolta.
A continuació a
l’aula els nens i nenes en grups de 5 o
6 hauran de fer un mural amb una cartolina D3. En aquesta cartolina hi
hauran de posar diferents formes de com ells creuen que es pot conservar el
món amb actes individuals com
col·lectius, hi ha d’haver l’explicació
en frases curtes com en dibuixos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario